Bitti sonunda! – Ev Yapımı Bitmeyen Kartuş Sistemi


Ev yapımı bitmeyen kartuş sistemini tamamladım.. Bu maceraya geçen sene sonlarında başlamıştım fakat çeşitli sebeplerden ötürü yarım kalmıştı. En sonunda, kartuş dolum setini aldım ve hemen işe başladım. Videoda da gördüğünüz gibi sistemi tamamladım,  yazımı da tamamlayacağım.
Detaylar çok yakında  🙂

Bitti sonunda! – Ev Yapımı Bitmeyen Kartuş Sistemi” üzerine 2 yorum

    • ukirenci dedi ki:

      Matkapla delik delmek gerekiyor tabiki öncesinde, eğer renkli kartuşa yapacaksanız doğru yerlerde olması lazım, sarı mavi ve kırmızının. (Kartuşuna göre internette bulabilirsin resimlerini ) sonra basit bir yapıştırıcı kullanman yeterli oluyor.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.